Arin-Berd ([info]arin_berd) wrote,
@ 2007-12-26 02:15:00
Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:Առաջարկություններ, Արցախ / Artsakh / Арцах, Էություն, Հայկական կայքեր / Armenian sites / Армян, Հայկական մեդիա / Armenian media, Հայություն, Հայք / Armenia / Армения

Ամաչկոտություն
Այստեղ մի միտք արտահայտվեց: Այս միտքը առաջին անգամ չէ, որ արտահայտվում է, բայց մեկ անգամ էլ կուզենայի բոլորի ուշադրությունը դարցնել այս հարցին:

Շատերս բազմաթիվ անգամ տեսել ենք թե ինչպես են թուրքերը ներկայացնում ՀՀ սահմանները՝ առանց Արցախի (սա պարտադիր է), Սյունիքը նեղ, իսկ Մեղրիյի կողմից Ադրբեջանը կապված է Նախիջևանի հետ: Թուրքերի մտադրությունները ոչ մեկիս համար նորություն չէ և դժվար թե որևե մեկին զարմացնի: Ավելին, ինչ որ տեղ թուրքերի ախորժակներիի հետ հաշտվել ենք ու պարզապես փորձում ենք գուշակել թե երբ պիտի դա տեղի ունենա: Ինկատի ունեցեք, որ շատ ժամանակ ոչ թե գործում ենք, որ այդ ախորժակը ոչնչացնենք, այլ պարզապես հաշտվում ենք, հաճախակի արտահայտվելով «դե, թուրքեն էլի»: Ասեմ, որո Հայքը միակը չի, որի հանդեպ թուրքերը այդպես են վարվում: Նույնն էլ վերաբերվում է Կիպրոսին, որը թուրքերը ամբողջությամբ ներկայացնում են որպես թուրքական տարածք և եթե ուշադիր դիտեք թուրքական նորություներին, ապա կտեսնեք որ նա ամբողջությամբ ներկված է նույն գույնով, ինչպես Թուրքիան:

Մեր դեպքում, ես չեմ հասկանում թե ինչի հայկական մամուլը, նա մանավանդ այնպիսին ինչպես PanArmenia.net-ն է, նման քարտեզներ է տեղադրում: Հետաքրքիր է, ինչ որ բան կա՞, որ մեր մամուլի աշխատակիցներին վախեցնում է: Թե՞ ինչ որ մեկից ամաչում ենք:
Սա այն քարտեզն է, որը կարելի է ասել թե միշտ տեղադրում են հայկական թերթերում (տպագրական, թե ինտերնետային): Այս մեկը  PanArmenian.net-ից է


Համեմատության համար, տեսեք այս մեկ այլ քարտեզը: Ցավոք ուրիշ ոչ մի արժանի քարտեզ չկարողացա գտնեմ, որտեղ ազատագրված տարածքները առանձնացրած չեն, բայց մի պահ պատկերացրեք ու զգացեք թե ինչպես է ամեն ինչ հոգեբանորեն փոխվում, ինչ ապահովություն է զգացվում ու ինչպես է Նախիջևանը թակարդի մեջ գտնվում:
Armenia, Nagorno-Karabakh

Զգում եք չէ՞ թե ինչ հոգեբանական ազդեցություն է թողնում: Եվ հուսով եմ հասկանալի է թուրքական մամուլում տեղադրված Հայքի ու Կիպրոսի (բացակայությունը) քարտեզների նպատակները: Թուրքերից գոնե մի փոքր լկտիություն սովորենք: Պետք կգա:

P.S. Եթե որևե մեկին լավ արժանի քարտեզ հանդիպի, խնդրում եմ իմաց տվեք: Ցանկալի է, որ Ադրբեջանը ամբողջությանմբ երևա


(Post a new comment)


[info]vartanm
2007-12-26 06:27 am UTC (link)
Այսպիսի՞ն
http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Nagorno-Karabakh_Occupation_Map.jpg

(Reply to this)(Thread)


[info]vartanm
2007-12-26 06:32 am UTC (link)
Կան նաև տարբեր ժամանակների և տեսակի
http://commons.wikimedia.org/wiki/Atlas_of_Armenia

(Reply to this)(Parent)


[info]robbt
2007-12-26 10:10 am UTC (link)
Երկու քարտեզներն էլ սխալ են...

Ճիշտն իմ կարծիքով այն քարտեզներն են, որտեղ ազատագրված տարածքներն առանձին գույնով չեն առանձնացվում ԼՂՀ-ի եւ ՀՀ այլ տարածքներից տարածքներից:
Հիմա արդեն, բարեբախտաբար, սկսել են նման քարտեզներ շատ թողարկել, բայց Համացանցում ցավոք դեռեւս հին քարտեզներն են տարածված...

(Reply to this)(Thread)


[info]arin_berd
2007-12-27 01:55 am UTC (link)
Լիովին համաձայն եմ և դա նշել եմ, բայց ցավոք չկարողացա ուրիշ քարտեզ փնտրել, եթե այդպիսինը ինտերնետում տեղադրված կա կամ կհանդիպես, ապա խնդրում եմ իմաց տուր: Կամ էլ որպես նոր միտք կարելի է տպել նոր թողարկված քարտեզներ:

(Reply to this)(Parent)


[info]taragir
2007-12-26 10:28 am UTC (link)
անամոթ

(Reply to this)(Thread)


[info]arin_berd
2007-12-27 01:57 am UTC (link)
Ճիշտ բառը «լկտին» է: :Ճ

Իմիջայլոց, առաջին հերթին genocide.ru-ն բացեցի, բայց ոչինչ չկա: Հիմա անամոթն ո՞վ է: :)))

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]taragir
2007-12-27 07:38 am UTC (link)
մի անամոթ էլ ես եմ իհարկե: Քարտեզով պետք է հատուկ զբաղվել, մշակել ինքնուրույն նոր քարտեզ, սովորական սկան անել ու դնել չարժե:

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]arin_berd
2007-12-27 12:54 pm UTC (link)
Որքանով գիտեմ, որակով քարտեզներ արդեն կան: Մնում է այն էլեկտրոնային ունենալ: :)
Հարկավոր է Հայքում խնդրել, որ եթե հանդիպի, ապա գնեն, ամբողջ համացանցում մի կարքին քարտեզ չհանդիպեցի:

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]taragir
2007-12-27 01:02 pm UTC (link)
այս երկրորդ քարտեզը որ դրել ես, մի 6-7 տարի առաջ ես սկան արեցի, կպցրեցի իրար, եթե հիշում ես, դրել էի [genocide.ru]
Դրանից իհարկե օգուտ կա, բայց ներկա տեխնոլոգիաներով կարելի է շատ ավելի հարմար քարտեզ ստեղծել, քան պարզապես սկան անել ու դնել:

(Reply to this)(Parent)(Thread)


[info]arin_berd
2007-12-27 01:27 pm UTC (link)
Համաձայն եմ, բայց դե գոնե ինչ-որ կիսատ որակով բան լինի: Հակառակ դեպքում ամոթ է, այսքան խոսում ենք ազատրված տարածքների մասին, որ դա Հայքի անբաժանելի մաս է և այլն, բայց մի ոտքը կոտրած քարտեզ էլ չկա, որ տարածքները իրոք ներկայացվեն որպես անբաժանելի մաս: Այնպես որ սկզբնական ժամանակ սքանն էլ կբավարարի:

(Reply to this)(Parent)


Create an Account
Forgot your login?
Login w/ OpenID
English • Español • Deutsch • Русский…